Український бренд “тих самих джинсів” MATCH, що спеціалізується на одязі з деніму представляє новий дроп, у якому креативна директорка MATCH Ірина Носенко виходить за звичні, для бренду, рамки й вперше доповнює колекцію трикотажною лінійкою.
“Нова колекція складається з двох частин, які мають різний характер, проте дуже органічно поєднуються між собою,”
– зазначає Ірина Носенко.
Перша лінійка натхнена любов’ю до вінтажних, вигорілих на сонці кольорів та силуетів у дусі 90-х. Так, до колекції увійшли джинсові бомбери, oversized-тренч та трендові мікрошорти, а також мідіспідниця із більш зухвалим, ґранджевим настроєм, яку збалансовують футболками та трендові бавовняні жилети.
“У другій частині представлені переосмислені джинси із подвійним поясом, вручну покриті сріблястою фарбою, а також посріблений топ бандо і шопер з актуальним брелоком, створеним із залишків деніму та дерев’яним намистом,”
– додає Ірина.
MATCH поєднав те, що може здатися непоєднуваним: прозорі сітки з майками, класичні варені футболки актуальних кольорів, боді із високими вирізами та мітенками, вінтажний щільний денім та його посріблену версію.