Традиційно, проекти збирають велику кількість модників з Одеси, блогерів, інфлюенсерів, представників роздрібної торгівлі, журналістів та потенційних клієнтів брендів з усієї України.
У рамках “Odessa Fashion Day” та сезонних заходів організовується “Fashion Shopping Place” – зона шопінгу від українських дизайнерів та партнерів проекту.
“Odessa Fashion Day” – це не лише покази мод та можливість придбати колекції, а й місце для налагодження контактів та ділового спілкування у модній індустрії. Під час заходів відвідувачі можуть відвідати майстер-класи та дізнатися останні новини зі світу моди.
Відвідування заходів є безкоштовним, і гості можуть відвідати покази за запрошеннями дизайнерів або після реєстрації на сайті ofd.org.ua.
У 2016 році було підписано меморандум про стратегічне партнерство з “Ukrainian Fashion Week”, а з 2020 року проект став партнером національного телеканалу “Fashiontv Ukraine”.
Створення позитивного іміджу бренду, а саме загального враження в розумі потенційних клієнтів та асоціацій, що формуються з усіх джерел під час будь-якого контакту з брендом.
Проведення конкурентних досліджень, просування готових продуктів та послуг через традиційний офлайн та онлайн маркетинг з метою залучення потенційних клієнтів.
Формування та пропозиція готових проектних кейсів для презентації бренду, а також розробка індивідуальних проектів разом з дизайнером на індивідуальній основі.
Організація показу та повна підтримка від моменту підготовки до остаточної публікації прес-матеріалів у ЗМІ.