Представляємо нове продовження історії віртуальної капсули створеної дизайнером Оленою Даць за допомогою 3D-принтера.

Ці елементи – фрагменти української вишивки, яка є і своєрідним оберегом, і концептуальним доповненням, грамотно вплетеним в ідею кожної сукні бренду Olena Dats’.

Потужні елементи української символіки існують у нашому ДНК, вони живуть і проростать з-під нашої шкіри. Корсети у формі жіночого бюсту були зіскановані з фігури дизайнера та надруковані на 3D принтері з додаванням декоративних елементів. Своєрідне відголосся доісторичних часів матріархату та культу прадавньої Богині. Коли дикі племена повертаються “до диму”- ”до дому” , до родинного вогнища , яке оберігає жінка Берегиня . Богиня , яка з часом трансформувалась в Бога. Нажаль розділені зараз сім’ї , які залишили свої частинки душі  один в одному. 

Історичне доповнення.

Найособливішим  сезоном я вважаю для себе жовтень 2008p. Це – рік заснування бренду Olena Dats’ та Olena Dats’ Gallery. 
Завдяки рекомендації  Ukrainian Fashion Week я вперше представила свою колекцію  Літо 2008 на шоурумі під час Paris Fashion Week. Мене завжди цікавили нові технології у створенні одягу та тканин. Для цієї колекції я обрала крихітний елемент Української вишивки, з якого народилась нова велика сучасна колекція. У 2008 р. ми використали його для створення дизайну друку на тканині і з того часу цей елемент є своєрідним оберегом. У наступних колекціях він став елементом бірки , яка є присутня на кожній вшивній бірочці наших речей. Своєрідний Ангел Охоронець для наших клієнток.
З 2008 р цей елемент пережив своєрідну еволюцію і мав успішний шлях ! 
І вже у 2021 р ми надрукували його об’ємним на 3D принтері. Колекція була представлена в Українському павільйоні в рамках на EXPO Dubai 2022 . У 2022 році ми пішли далі і цей елемент тепер – віртуальний. 
Кожен може приміряти синьо жовту сукню на сайті  Dressex.com . Також цей віртуальний оберіг  був представлений  у травні 2022 року під час Канського кінофестивалю  у подарунковому шоурумі  DPA Cannes в готелі JW Marriott.

Сукні, які створила дизайнерка, – немов креативні скульптури. Вони надають нового значення простору, у якому з’являються. 

Це образи для тих, хто вміє адаптуватися до турбулентності сучасного світу і має сміливість самостійно окреслювати свої горизонти. 

Кожен вибір – це можливість перейти на новий рівень і шанс запросити у наше життя зміни, про які ми мріємо. 3D-друк – екологічна технологія, перевірена часом, і вона дозволила мені розширити межі простору та загальних методів конструювання і створення одягу у моїй новій колекції. 

Мене завжди цікавив просторовий вплив форми, ефект, який вона створює і те, як форма впливає на поведінку, оточення і навіть, можливо, на нашу долю. 

Працюючи над цією колекцією я знову пережила чарівний та містичний момент, коли з площини зітканого полотна народжуються скульптурні просторові образи. Коли створюєш конструкцію, без якої прикладні вироби просто неможливі, навіть якщо ця конструкція непомітна. Мабуть, це один із найцінніших моментів, які може пропустити через себе той, хто творить. 

Обрана технологія дала мені певну незалежність як авторці. Адже фантазія – безмежна, хоч вона часто стикається з перепонами, які диктують ті, хто допомагає втілювати задуми. Ми уже переконались, що віртуальний світ – безмежний. Хоча тактильні відчуття залишаються для мене основними, мені сподобалось знаходити і додавати до них нові відтінки. Більшість моїх суконь, ніби відірвані від землі, позбавлені гравітації. Тканини леткі і залишають простір для природності. Динаміка стала основою відносин між елементами сукні. 

P.S.: “Мімікрія креативності в нейромережах переможена там, де митець додав себе” – Марія Шарлай.

Дизайнер: Олена Даць , @olena_dats_official
Фотограф Дмитро Коміссаренко @dmytrokomissarenko
Моделі: Олена Даць @olenadats,  Євген Йовенко @liakaniy_