У Одесі Укрпошта продовжила естафету заходів в рамках Експортної Школи E-Export School, аби допомогти українському бізнесу через електронну комерцію вийти на зовнішні ринки та успішно продавати свої товари за кордон. Зареєструвалися у Школу понад 120 учасників.

«Ринок електронної комерції стрімко розвивається, і ми через E-Export School відкриваємо глобальний ринок онлайн-торгівлі для українських виробників. Це гарна можливість і для малого, і для великого бізнесу дізнатися про інструменти, як розширити свої ринки збуту в інші країни. Наша мета, щоб було більше таких експортерів як Ukrainian Gears», – сказав генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

В свою чергу перший заступник генерального директора – керівник операційного блоку Укрпошти Олександр Перцовський сказав, що підприємці можуть скористатися унікальними логістичними можливостями компанії.

«Укрпошта має доступ у будь-яку точку України і можливість експортувати товари у форматі e-commerce через будь-яке відділення. Зараз багато українських підприємців продають свою продукцію у сотні країн світу і користуються логістичними можливостями Укрпошти. Ми прагнемо бачити ще більше українських виробників серед лідерів онлайн-торгівлі й допоможе в цьому такий проект як E-Export School від Укрпошти», – відзначив Олександр Перцовський.

Протягом 8 годин експерти розказали слухачам Школи про основні бізнес-моделі в Україні, презентують робочі інструменти для запуску експорту у форматі e-commerce та інше.

Експерти школи – люди з реального бізнесу, які знайшли свою нішу й успішно вибудували власну справу на експорт із України в форматі електронної комерції та покажуть реальні кейси розвитку свого бізнесу.

Крім Одеси та Львова, навчання Експортної Школи E-Export School відбудуться 29 листопада – у Дніпрі, 6 грудня – у Харкові та 13 грудня – у Києві.

Для українських виробників та торгових проектів участь у заході безкоштовна. Реєстрацію можна пройти на сайті школи http://e-school.ukrposhta.ua/

Фоторепотаж: Вячеслав Котляренко