З 10 червня по 3 вересня в Україні втретє проходить Fashion Film Festival Kyiv-2020. Цього року фестиваль відбувається в онлайн-форматі. Загалом, до участі в конкурсній програмі фестивалю було подано 124 роботи, що перевершило результати 2019 року на 30%. У 2020 році фестиваль розширює свою географію. До українських авторів приєдналися творці з 5 країн світу, серед яких Велика Британія, Іспанія, Молдова, Росія, Німеччина.
Міжнародне журі розпочало роботу з оцінювання конкурсних робіт. До складу журі були запрошені:
● Вілмер Вільямс (Аргентина) – засновник і директор Buenos Aires International Fashion Film Festival (BAIFFF);
● Анастасія Калита (Україна) – журналістка, головна редакторка видання про мистецтво Your Art;
● Ніколо Монтанарі (Велика Британія) – консультант з fashion-фільмів, стратег з розвитку кінофестивалів та співзасновник Berlin Fashion Film Festival;
● Ігор Стеколенко (Україна) – український режисер, співзасновник студії We Are Buro;
● Наталка Якимович (Україна) – креативна продюсерка, генеральна продюсерка Pay TV каналів FILM.UA Group.
Fashion Film Festival Kyiv оновлює стиль, залишаючи при цьому впізнаваність бренду. За видозміну стилістики бренду відповідає агенція Solutions for People. Логотип фестивалю залишився у впізнаваній формі «F», яка наскрізно присутня у трьох тематично важливих словах назви – Fashion, Film та Festival. Проте тепер він став менш масивним, що дасть йому можливість краще взаємодіяти із простором як в онлайн-комунікаціях, так і фізичних проявах.
Комунікації фестивалю будуть акцентовано використовувати найкращі кадри з фільмів-учасників, аби занурюватися в ідею та атмосферу фестивалю.
«Для айдентики фестивалю ми обрали шрифт київської словолитні MintType. Шрифт Closer – це видозмінений швейцарський ґротеск із закритою апертурою. Накреслення трохи ширше, аніж це прийнято у ґротесках, на довершення до цього має й деякі гуманістичні форми. Окрім того, шрифт цікаво виглядатиме у різних проявах бренду – наприклад, одночасно в оновленому логотипі та символічних написах у стилі кінострічки, що надає динаміку комунікаціям фестивалю. Частиною айдентики стало використання яскравого градієнта, аби краще передавати настрій події», – коментує автор ідеї, дизайнер агенції Solutions for People Олександр Кривець.
Заставне відео фестивалю:
Також цього тижня у межах фестивалю запланований показ позаконкурсної програми.
П’ять виняткових фільмів, які не увійшли до конкурсної програми, але варті того, щоб їх побачили глядачі – серед них стрічки володаря Ґран-прі FFFK-2018 Джордана Блейді та члена журі FFFK-2020 Ігоря Стеколенка.
Учасники позаконкурсної програми Fashion Film Festival Kyiv-2020:
● A Club Called Rhonda, режисер Greg Ferro
● Alive, режисерка Ната Кіт
● Exhale, режисер Ігор Стеколенко
● Le Bal, режисер Jordan Blady
● 300 in 60, режисер Андрій Капля
Показ відбудеться 16 липня о 18:00 на YouTube-каналі FILM.UA Group.
Організатори фестивалю – FILM.UA Group та Ukrainian Fashion Week.
Фестиваль відбувається за підтримки Українського культурного фонду.